Primăria municipiului Câmpia Turzii
Sesizări, reclamații, propuneri on-line


ID: 1371 din 09 Martie 2017

Subsemnatul: Dolha Daniela
Domiciliat: Ialomitei, 31, , , ,

email: daniela_dolha@hotmail.com

Vreau sa va aduc la cunoștință următoarele:
Bună ziua! Sesizăm absenţa totală în cartierul Lut a reprezentanţilor administraţiei locale (primar, viceprimar, consilieri, politia locală) în vederea constatării neregulilor din comunitate si identificarea soluţiilor urgente care se impun. Spre ex: clădirile insalubre care stau să cadă, chiar si fără cutremur (fosta “Cresă” dar si clădiri de locuinţe închiriate oamenilor chiar de Primărie),labirintul de coteţe abandonate cu risc de incendiu, gunoaiele, sobolanii si câinii, reale focare de TBC.

Raspuns:
Stimată doamnă,
Referitor la cele sesizate vă comunicăm următoarele:
În ceea ce priveşte clădirile degradate aflate în proprietatea municipiului, avem în vedere executarea unor reparaţii, în limita resurselor bugetare existente. În cazul clădirilor degradate aflate în proprietatea persoanelor fizice, vă informăm că proprietarii acestora vor fi somaţi să le reabiliteze.
Efectuarea şi menţinerea curăţeniei în locuinţe, anexe gospodăreşti, în curţile interioare, în jurul imobilelor, în spaţiile comerciale, în jurul clădirilor şi pe terenurile pe care le deţin cu orice titlu, inclusiv efectuarea activităţilor de dezinsecţie, dezinfecţie şi deratizare, cade în sarcina tuturor persoanelor fizice şi juridice. În toate cazurile în care au fost identificate nereguli în ceea ce priveşte respectarea acestei obligaţii s-au luat măsuri pentru remedierea situaţiei.
Terenurile aparţinând domeniului public se salubrizează periodic prin grija autorităţilor administraţiei publice locale.
Referitor la câinii fără stăpân, vă aducem la cunoştinţă faptul că a fost lansat în dezbatere publică un proiect de hotărâre privind aprobarea înfiinţării Serviciului specializat pentru gestionarea câinilor fără stăpân la nivelul municipiului Câmpia Turzii, a Studiului de oportunitate, a Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea acestuia, a Caietului de Sarcini privind delegarea de gestiune a acestui serviciu şi a Contractului de delegare a serviciului.
După aprobarea documentelor respective de către Consiliul Local, se va demara procedura de licitaţie publică pentru concesionarea acestui serviciu.