Campia Turzii, Laminoristilor 2, cod 405100
Tel. +40 264 368 001 ; +40 264 368 002 ; fax +40 264 365467
primaria@campiaturzii.ro

Concursul pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante - şef serviciul Relatii Internationale si Achizitii Publice, din cadrul Primariei municipiului Câmpia Turzii

PRIMăRIA MUNICIPIULUI CAMPIA TURZII organizează concurs în data de  29.07.2013, proba scrisa si in data de 31.07.2013 interviul,  la sediul Primariei str. Laminoristilor, nr.2 pentru ocuparea unei functii publice vacante de: Sef serviciu la serviciul Relatii internationale si achizitii publice ,  din cadrul aparatului de specialitate al primarului .

Conditii de participare

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
•studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în următoarele specializări: ingineresti, juridice , economice

•vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;
•cunoştinţe de operare PC – nivel mediu;
Bibliografia propusa:

-Legea nr. 188/1999 (r2)– privind statutul functionarilor publici; *
-Legea nr. 215/ 2001 (r1) in MOF nr. 123/20.02.2007 – privind administratia publica locala, cu modicarile si completarile ulterioare; *
-Legea nr. 7/2004 (r1)– Codul de conduita al functionarilor publici *.
-HG nr. 457/21.04. 2008 privind cadrul instituţional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale cu modificările şi completările ulterioare

-HG nr.759/ 2007privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale

-OUG nr. 34 din 19/04/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare

-H.G. nr. 925 din 19/07/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii

Nota: * cu modificarile si completarile ulterioare.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul Primăriei municipiului Câmpia Turzii, judeţul Cluj si vor cuprinde următoarele documente:

- formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată
- copia actului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
- copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în muncă
- adeverinta medicala

-Declaraţia pe proprie răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică .

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
             Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primariei ,  la telefon : 0264368002( int.117).

02 Iulie 2013
.:: descarca atasament ::.

Primaria
vizitator: ".$_SESSION['vizitator']?>