Campia Turzii, Laminoristilor 2, cod 405100
Tel. +40 264 368 001 ; +40 264 368 002 ; fax +40 264 365467
primaria@campiaturzii.ro

Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea funcției de ADMINISTRATOR PUBLIC la Primăria Câmpia Turzii

 

In vederea participarii la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • are cetatenia romana, cetatenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a altor state apartinand Spatiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaste limba romana, scris si vorbit;
  • are varsta minimă reglementata de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercitiu;
  • are o stare de sanatate corespunzatoare, atestata pe baza de adeverinta medicala, eliberata de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
  • nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infracţiuni savarsite cu intenţie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei de administrator public;
  • nu a desfasurat activitati de politie politica
  • are studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
  • a absolvit cursuri/programe de formare profesionala specifice functiei de administrator public ( de preferinta master in administratie publica)
  • are o vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 4 ani;
  • are experienta în domeniu(functii de conducere detinute care au conexiuni cu functia de administrator public) minimum 3 ani;
  • are cunostinte de operare pe calculator nivel mediu;
  • are aptitudini legate de procesul decizional, de organizare si coordonare, de analiza si sinteza, planificare si acţiune strategica, control si depistare deficiente, rezolvare operativa si eficienta a problemelor,  excelenta comunicare orala si scrisa, capacitate de observatie, capacitate de relationare cu superiorii, colegii,  subordonatii si publicul, de consiliere si indrumare, gandire logica si clara, capacitate de adaptare, precum si de gestionare eficienta a resurselor alocate,
  • creativitate si spirit de initiativa;
  • are abilitati  de  negociere  si mediere, capacitate de   convingere,  autocontrol, echilibru psihoemotional, capacitate de a lua decizii.

       Concursul se organizeaza la sediul Primariei municipiului Campia Turzii, din strada Laminoristilor , nr.2 , în perioada 17-19.09.2012 si consta in sustinerea a doua probe:

  •      proba scrisa în data de 17.09.2012 ora 10.
  •      interviul si prezentarea proiectului de management in data de 19.09.2012 ora 10,00. Proiectul de management va contine o expunere de metode, strategii, programe, proiecte, masuri ce vor fi avute in vedere in perioada de executare a contractului, estimari asupra posibilitatilor de realizare a obiectivelor si asupra gradului de indeplinire a acestora, mijloace,experize,experiente ce se preconizeaza a se utiliza,analize asupra conditiilor de dezvoltare economico-socială, propuneri de imbunătătire a tuturor factorilor implicati în transformarea, modernizarea si dezvoltarea urbanistica.

       Dosarele de inscriere la concurs se depun pana de la data   06.09.2012  ora 14.00   si vor cuprinde urmatoarele documente :

  • cerere de inscriere la concurs;
  • proiectul de management pe suport de hartie si pe suport magnetic;
  • copia actului de identitate;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor cursuri de formare sau specializari ;
  • copia de carnetului munca, conforma cu originalul sau dupa caz o adeverinta care sa ateste vechimea in munca,in meserie si/sau in specialitatea studiilor;
  • curriculum vitae european;
  • cazier judiciar;
  • adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel putin 6 luni  anterior derulării  concursului de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate;
  • declaratie pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
  • copiile se prezinta însotite de documentele originale

 Bibliografie:

1.Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificările si completările ulterioare

2. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările si completarile ulterioare

3. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare

4. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia,

cu modificarile si completarile ulterioare

5. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor

de concesiune  de bunuri  proprietate publica, cu modificarile si completarile

ulterioare

6. Legea nr. 51/2006 Legea serviciilor comunitare de utilitati publice, cu modificarile si completarile ulterioare

7. Ordin 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea,

lichidarea, ordonantarea  si  plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si

organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare

8. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din

autoritatile si institutiile publice

    Informatii suplimentare si bibliografia se pot obtine la Serviciul resurse umane salarizare, telefon 368002/ int.117.

 

 

                                                        PRIMAR

                                                 Radu Ioan HANGA

 

20 August 2012
.:: descarca atasament ::.

Primaria
vizitator: ".$_SESSION['vizitator']?>