Tel. +40 264 368 001 ; +40 264 368 002 ; fax +40 264 365467
primaria@campiaturzii.ro
SECRETARUL MUNICIPIULUI CAMPIA TURZII
- este functionar public cu functie publica de conducere,
subordonat primarului si coordoneaza Serviciul Administratie Publica Locala
Colaboreaza :
- cu toate compartimentele din cadrul aparatului consiliului
local si cu serviciile publice municipale pentru elaborarea proiectelor de
hotarari in domeniu si consultanta de specialitate
- cu Serviciul Audit pentru realizarea masurilor propuse in
planul de audit
- cu Serviciul Resurse Umane-Salariale pentru promovarea
strategiilor economice si de personal, pentru comunicate de presa etc.
- cu Directia economica : fundamentarea bugetului de venituri
si cheltuieli la compartimentele pe care le coordoneaza, in functie de
specificul lor
- cu Serviciul Amenajarea Teritoriului si Urbanism pentru
promovarea unor proiecte de hotarari, incheierea contractelor de concesionare,
organizarea licitatiilor
Atributiile secretarului :
- Secretarul
raspunde pentru desfasurarea sedintelor Consiliului local municipal, asigura
realizarea sarcinilor legate de functionarea administratiei publice locale si
celor care intra in atributiile lor, fiind coordonatorul activitatii
Serviciului Administratie Publica Locala.
-
Participa la sedintele Consiliului local municipal.
-
Asigura buna functionare a compartimentelor si activitatilor cu caracter
juridic din cadrul aparatului propriu al Consiliului local municipal.
-
Avizeaza proiectele de hotarari ale Consiliului local municipal, asumandu-si
raspunderea pentru legalitatea acestuia.
-
Primeste si distribuie corespondenta; urmareste realizarea raspunsului in
termen legal.
-
Asigura efectuarea lucrarilor de secretariat.
-
Asigura convocarea Consiliului local municipal.
-
Pregateste lucrarile supuse dezbaterii Consiliului local municipal.
-
Comunica si inainteaza, in termen de 10 zile, daca legea nu prevede altfel,
autoritatilor si persoanelor interesate, actele emise de catre Consiliul local
municipal sau de catre primar.
-
Asigura aducerea la cunostinta publica a hotararilor si dispozitiilor de
interes general.
-
Elibereaza extrase sau copii de pe orice act din arhiva consiliului, in afara
celor cu caracter secret stabilit potrivit legii; elibereaza extrase sau copii
de pe actele de stare civila.
-
Asigura functionarea compartimentelor de stare civila, autoritate tutelara si
protectie sociala.
-
Sustine in comisiile de specialitate al Consiliului Local materialele propuse
pentru dezbatere in sedinta de Consiliu Local si raspunde interpelarilor
consilierilor locali.
- tine legatura cu organizatiile de cult din unitatea
administrativ-teritoriala si face propuneri primarului sau Consiliului local
municipal pentru solutionarea problemelor legate de buna lor functionare.
Prin delegare secretarul are urmatoarele
atributii:
- asigura functionarea serviciilor de stare civila si de
autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si
protectie a drepturilor copilului.
- indeplineste functia de ofiter de stare civila.
-
Secretarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau primite de la
Consiliul local municipal sau de la primar.