1. Dosar privind solicitări la informațiile de interes public conform Legii 544/2001 și a normelor metodologice HG 478/2016, modificate și reactualizate
2. Dosar privind reclamație administrativă, conform Legii 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public
3. Dosar privind solicitări de eliberare de documente din arhivă
4. Dosar privind solicitările efectuate de consilierii locali în baza art. 226, al. 1 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ
1. Dosar pentru eliberarea acordului de funcționare
conține:
- cerere tip
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- certificat înregistrare ;
- certificat constatator sau anexă la certificatul de înregistrare, pentru sediul social / sediu secundar de la adresa pentru care se solicită autorizaţia ;
- dovada deţinerii spaţiului ( extras C.F., contract închiriere, contract vânzare – cumpărare );
- releveul construcţiei. În cazul în care s-au efectuat modificări se va prezenta releveul cu situaţia reală actualizată la data depunerii cererii, semnat şi ştampilat de un proiectant autorizat;
- fişa de caracterizare a structurii de vânzare;
- contract de salubrizare;
- autorizaţie de securitate la incendiu, ( conform prevederilor legale în vigoare);
- autorizaţie de mediu( conform prevederilor legale în vigoare),;
- dovada achitării taxei pentru eliberarea acordului de funcţionare, conform H.C.L. . ptr. anul în curs.
2. Dosar pentru eliberarea acordului pentru comerț ambulant
conține:
- cerere tip
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- certificat înregistrare ;
- certificat constatator sau anexă la certificatul de înregistrare,
- dovada achitării taxei pentru eliberarea acordului de funcţionare, conform H.C.L. ptr. anul în curs.
3. Dosar pentru eliberarea autorizației de funcționare ( cod CAEN grupele 561, 563, 932)
conține:
- cerere tip
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- certificat înregistrare ;
- certificat constatator sau anexă la certificatul de înregistrare, pentru sediul social / sediu secundar de la adresa pentru care se solicită autorizaţia ;
- dovada deţinerii spaţiului ( extras C.F., contract închiriere, contract vânzare – cumpărare );
- releveul construcţiei. În cazul în care s-au efectuat modificări se va prezenta releveul cu situaţia reală actualizată la data depunerii cererii, semnat şi ştampilat de un proiectant autorizat;
- fişa de caracterizare a structurii de vânzare;
- contract de salubrizare;
- autorizaţie de securitate la incendiu, ( conform prevederilor legale în vigoare);
- autorizaţie de mediu( conform prevederilor legale în vigoare),;
- dovada achitării taxei pentru eliberarea acordului de funcţionare, conform H.C.L.. ptr. anul în curs.
- Declarație pe proprie răspundere conform HG 843/1999
4. Dosar pentru eliberarea / vizarea la 5 ani a autorizatiei de transport persoane în regim de taxi / în regim de închiriere
conține:
- cerere tip
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- copie după certificatul de înregistrare la O.R.C. ca transportator, respectiv persoană fizică autorizată, intreprindere familială sau persoană juridică, după caz şi certificat constatator;
- copie de pe certificatul de competenţă profesională pentru managerul de transport în regim de taxi, pentru transportatorii persoană juridică sau întreprindere familială;
- copie de pe certificatul de atestarea pregătirii profesionale al taximetristului care este transportator persoană fizică autorizată;
- certificatele de cazier judiciar al conducătorilor auto, şi după caz, al managerului de transport în regim de taxi şi închiriere, din care să rezulte că aceştia nu au fost condamnaţi pentru:
- infracţiuni contra siguranţei pe drumurile publice;
- infracţiuni privind traficul şi consumul de droguri;
- infracţiuni contra vieţii, sănătăţii şi integrităţii corporale;
- infracţiuni contra traficului şi exploatarea persoanelor vulnerabile;
- infracţiuni contra libertăţii şi integrităţii sexuale;
- infracţiuni contra patrimoniului;
- avizele medicale şi psihologice ale conducătorilor auto şi după caz, avizele medicale şi psihologice ale managerului de transport în regim de taxi şi închiriere;
- cazier fiscal al al transportatorului, dacă acesta este operator economic;
- declaraţii pe propria răspundere :
- privind perioadele în care transportatorul a mai executat servicii de transport în regim de taxi sau închiriere, cu menţionarea intervalelor când a avut interdicţii şi motivul acestora;
- că poate asigura spaţii necesare pt. parcarea autovehiculelor, spaţii deţinute în proprietate sau prin contract de închiriere;
- că deţine sau are capacitate financiară de a deţine un nr. de autovehicule, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing.
- dovada achitării taxei pentru eliberarea autorizaţiei conform HCL . ptr. anul în curs.
5. Dosar pentru eliberarea autorizației taxi
conține:
- cerere tip
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- copie autorizaţie de transport ;
- copie certificat de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului ;
- copie după certificatul de agreare emis de R.A.R
- declaraţie pe propria răspundere cu privire la modul în care este asigurată dispecerizarea şi copie după contractul de dispecerizare.
- dovada achitarii taxei pt eliberare aut taxi conform HCL 241 / 2017 (50 lei )
- dovada achitării taxei pentru folosirea locurilor de aşteptare stabilite conform H.C.L. ptr. anul în curs.
6. Dosar pentru eliberarea autorizației taxi ( art. 14^1 (4) lit. d)
conține:
- cerere tip
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- certificatul de înregistrare şi actul constitutiv al societăţii**
- contractul de cesiune
- copie autorizaţie de transport ;
- copie certificat de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului ;
- copie după certificatul de agreare emis de R.A.R.
- declaraţie pe propria răspundere cu privire la modul în care este asigurată dispecerizarea şi copie după contractul de dispecerizare.
- dovada achitarii taxei pt eliberare aut taxi conform HCL. ptr. anul în curs.
- dovada achitării taxei pentru folosirea locurilor de aşteptare stabilite conform H.C.L. . ptr. anul în curs.
7. Dosar pentru prelungirea autorizației taxi
conține:
- cerere tip prelungire / prelungire și înlocuire
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- copie autorizaţie de transport persoane în regim de taxi;
- copie certificat de înmatriculare a autovehiculului cu anexa privind inspecţia tehnică periodică valabilă;
- cartea de identitate a autovehiculului;
- copie după certificatul de agreare emis de R.A.R.;
- copie buletin de verificare metrologică a taximetrului aparatului de taxat;
- copie după contractul de dispecerizare;
- dovada achitarii taxei pt eliberare aut taxi conform HCL ptr. anul în curs
- dovada achitării taxei pentru folosirea locurilor de aşteptare stabilite conform H.C.L. ptr. anul în curs
8. Dosar pentru eliberarea autorizatiei pentru utilizarea stațiilor
conține:
- cerere tip
- declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
- certificat de înregistrare;
- certificat constatator ;
- licenţă de transport ;
- contractul cu beneficiarul ( în cazul curselor speciale );
- programul de îmbarcare – debarcare ,
- dovada achitării taxei conform H.C.L. ptr. anul în curs
9. Dosar pentru închirierea unui loc de parcare - persoane fizice
10. Dosar pentru închirierea unui loc de parcare - persoane juridice
11. Dosar pentru acordarea stimulentului de casare acordat prin Programul privind casarea autovehiculelor uzate
1. Dosar alocație de stat (pentru copii născuți în Romania)
- Dosar acordare alocaţie de stat
- Declarație (doar pentru părinți necăsătoriți)
- Cerere tip (completată, semnată de ambii părinți)
- Declarație prelucrare date cu caracter personal
(Notă: La depunerea dosarului toate actele se prezintă și în original. După caz, pot să fie solicitate și alte acte)
2. Dosar alocație de stat (pentru copii născuți în străinătate)
3. Modificare alocație de stat
4. Dosar card parcare pentru persoane cu dizabilități
5. Dosar evaluare sau reevaluare persoane adulte cu dizabilități
6. Dosar evaluare sau reevaluare copii cu dizabilități
7. Dosar asistare persoane vârstnice / persoane cu handicap într-un centru rezidențial
8. Dosar delegare autoritate părintească pentru copiii cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate
9. Dosar indemnizaţie creştere copil:
10. Dosar stimulent de inserţie
(La depunerea dosarului toate actele se prezintă și în original. După caz, pot sa fie solicitate și alte acte).
13. Dosar decontarea cheltuielilor cu hrana și cazarea cetățenilor din Ucraina
14. Dosar închiriere locuință socială
15. Dosar indemnizație lunară pentru persoană cu handicap grav
- Acordare indemnizație
- Sistare indemnizație
17. Dosar acordare tichet social electronic pentru alimente
18. Dosar ajutoare de încălzire sezonul rece 2024-2025
19. Dosar venit minim de incluziune
- Cerere
- Materiale informative 1
- Materiale informative 2
- Materiale informative 3
- Legea 196 din 2016 privind venitul minim de incluziune
- Hotarârea 1154 din 2022 norme metodologice de aplicare
- Ghid – Venitul minim de incluziune
- Documentele necesare pentru a solicita VMI
- Lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării venitului
- Anexa nr. 1 – Cerere – Declaratie pe proprie raspundere
- Anexa nr. 3 – Declaratie pe proprie raspundere
- Anexa nr. 5 – Declarație pe propria răspundere privind modificarile intervenite
- Anexa nr. 8 – Angajament de plata
- Consimtamant
- Acord privind prelucrarea datelor personale VMI
PRODUCĂTORI AGRICOLI
1. Acte necesare pentru rezervarea unui loc sau a unei mese în piață
- Atestat de producător, în conformitate cu prevederile Legii nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol; (în termen de valabilitate, cu denumirea produselor şi suprafaţa de teren exploatată;
- Carnet de comercializare a produselor din sectorul agricol;
- Mijloace de măsurare verificate din punct de vedere metrologic (este interzisă folosirea celor care nu corespund prevederilor legale în vigoare);
- Cerere
Locurile sunt atribuite în ordinea solicitărilor şi în limita locurilor de vânzare existente în sectorul de piaţă destinat desfacerii acestor produse, potrivit Hotărârii nr. 348/2004, privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice.
2. Acte necesare pentru rezervarea unui loc în piaţă - comercializare de pepene roşu şi galben
- Atestat de producător, în conformitate cu prevederile Legii nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol; (în termen de valabilitate, cu denumirea produselor şi suprafaţa de teren exploatată în vederea cultivării pepenilor);
- Mijloace de măsurare verificate din punct de vedere metrologic (este interzisă folosirea celor care nu corespund prevederilor legale în vigoare);
- Cerere
Este strict interzisă comercializarea altor produse decât pepeni verzi şi galbeni în locaţiile aprobate;
Este interzisă depozitarea direct pe sol a mărfii;
Locurile sunt atribuite în ordinea solicitărilor şi în limita locurilor de vânzare existente în sectorul de piaţă destinat desfacerii acestor produse, potrivit Hotărârii nr. 348/2004, privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice.
3. Acte necesare pentru rezervarea unei mese în hala de lactate - comercializare ouă, lapte şi prosuse din lapte
- Atestat de producător, în conformitate cu prevederile Legii nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul zootehnic; (în termen de valabilitate, cu denumirea produselor şi a capetelor de animale- ovine, bovine);
- Carnet de comercializare a produselor din sectorul agricol;
- Documentul de înregistrare sanitar-veterinară, eliberat de Autoritatea sanitară veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor;
- Fisă de aptitudine- medicina muncii
- Carnetul de sănătate a animalelor, eliberat de medicul veterinar din cadrul circumscripţiei sanitar- veterinare
- Mijloace de măsurare verificate din punct de vedere metrologic (este interzisă folosirea celor care nu corespund prevederilor legale în vigoare);
- Cerere
Locurile sunt atribuite în ordinea solicitărilor şi în limita locurilor de vânzare existente în sectorul de piaţă destinat desfacerii acestor produse, potrivit Hotărârii nr. 348/2004, privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice.
AGENŢII ECONOMICI (Societăţi Comerciale, Persoane Fizice Autorizate, Intreprinderi Individuale)
1. Acte necesare pentru închirierea unui loc sau a unei mese în piaţă
- Certificat de înregistrare
- Certificat constatator
- Acord – privind desfăşurarea activităţii de comerţ ambulant
- Mijloace de măsurare verificate din punct de vedere metrologic (este interzisă folosirea celor care nu corespund prevederilor legale în vigoare);
- Cerere
Locurile sunt atribuite în ordinea solicitărilor şi în limita locurilor de vânzare existente în sectorul de piaţă destinat desfacerii acestor produse, potrivit Hotărârii nr. 348/2004, privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice.
Dosar pentru asistare la Centrul de zi „Carine”
- Cerere tip
- Copie acte de identitate părinţi/reprezentant legal
- Copie act de identitate/ certificate de naştere copil
- Certificat de încadrare în grad de handicap
- Scrisori medicale
Dosar pentru acordarea serviciilor socio-medicale
- solicitare servicii socio-medicale
- scrisoare medicală de la medicul specialist
- act de identitate
- cupon de pensie (unde este cazul)
- adeverință medicală de la medicul de familie
Dosar pentru acordarea serviciilor socio-medicale
- Cerere acordare servicii (poate fi depusă personal sau prin aparținători)
- ANCHETĂ SOCIO-MEDICALĂ (se completează de către asistentul social la domiciliul persoanei vizate pentru acordarea de servicii). La ancheta socio-medicală se atașează
-
- acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal
- copie buletin
- copie cupon pensie
- acte medicale, care să ateste starea de sănătate (adeverințe sau scrisori medicale,ieșiri din spital etc.)
- copie a actului de identitate a reprezentantului legal (dacă este cazul )
- alte acte
-
- GRILA DE EVALUARE
- PLAN INDIVIDUALIZAT DE ASISTENȚĂ ȘI ÎNGRIJIRE
- CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII
- Cerere încetare acordare servicii
Cereri serviciul evidența și gestiunea patrimoniului
-
- Adresa completare cerere atribuire teren construire locuinta
- Adresa completare cerere inchiriere locuinta ANL
- Adresa completare cerere inchiriere locuinta din fondul locativ
- Cerere atribuire teren construire locuinta
- Cerere cesionare contract de concesiune – persoana fizica
- Cerere cesionare contract de concesiune – persoana juridica
- Cerere cesionare contract de inchiriere – persoana fizica
- Cerere cesionare contract de inchiriere – persoana juridica
- Cerere concesionare spațiu – persoana fizica
- Cerere concesionare spațiu – persoana juridica
- Cerere concesionare teren – persoana fizica
- Cerere concesionare teren – persoana juridica
- Cerere constituire drept de superficie
- Cerere cumparare locuinta ANL
- Cerere incetare contract de concesiune teren amplasare constructie – persoana fizica
- Cerere incetare contract de concesiune teren amplasare constructie – persoana juridica
- Cerere incetare contract de inchiriere teren amplasare constructie – persoana fizica
- Cerere incetare contract de inchiriere teren amplasare constructie – persoana juridica
- Cerere inchiriere locuinta ANL
- Cerere inchiriere locuinta din fondul locativ
- Cerere inchiriere spațiu – persoana fizica
- Cerere inchiriere spațiu – persoana juridica
- Cerere inchiriere teren – persoana fizica
- Cerere inchiriere teren – persoana juridica
- Cerere includere persoane în contractul de inchiriere locuinta
- Cerere ocupare domeniul public – micii producatori
- Cerere ocupare domeniul public – operatori economici
- Cerere ocupare domeniul public – PFA
- Cerere prelungire contract de concesiune – persoana fizica
- Cerere prelungire contract de concesiune – persoana juridica
- Cerere prelungire contract de inchiriere – persoana fizica
- Cerere prelungire contract de inchiriere – persoana juridica
- Cerere recalculare chirie contract de inchiriere
- Cerere schimbare titular contract de inchiriere
- Declaratie renuntare drept de folosință
- Declaratie renuntare drept de inchiriere
- Declaratie-acord cesiune contract de concesiune – persoana fizica
- Declaratie-acord cesiune contract de concesiune – persoana juridica
- Declaratie-acord cesiune contract de inchiriere – persoana fizica
- Declaratie-acord cesiune contract de inchiriere – persoana juridica
Cereri compartimentul agricol
- Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului, PF
- Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului-PF, în cazul mai multor proprietari
- Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului-PJ
- Cerere pentru înregistrarea ofertei de cumpărare, P.J
- Cerere pentru înregistrarea ofertei de cumpărare, PF
- Cerere privind eliberarea adeverințelor din registrul agricol
- Cerere privind eliberarea Atestatului de Producător
- Cerere privind viza anuală sau eliberarea Carnetului de Comercializare a produselor din sectorul agricol
- Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare, PF
- Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare, PJ
- Decizia persoanei fizice privind alegerea preemptorului sau potențialului cumpărător
- Decizia persoanei juridice privind alegerea preemptorului sau potențialului cumpărător
- Declarație PF, privind înregistrarea-modificarea datelor în registrul agricol, pe baza documentelor sub semnătură privată
- Declarație PF, privind înregistrarea-modificarea datelor în registrul agricol
- Declarație PJ, privind înregistrarea-modificarea datelor în registrul agricol
- Ofertă de vânzare teren, PF
- Ofertă de vânzare teren,PF, în cazul mai multor proprietari
- Ofertă vânzare teren, PJ
Proceduri și documente necesare pentru actele de stare civilă
- Documente necesare pentru înregistrarea nașterii
- Documente necesare pentru încheierea căsătoriei
- Documente necesare pentru înregistrarea decesului
- Acte necesare pentru divorț pe cale administrativă
- Documente necesare pentru înscrierea mențiunilor privind căsătoria încheiată în străinătate și desfacută prin divorț pronunțat în străinătate
- Înscrierea mențiunilor privind înregistrarea numelui-prenumelui cu ortografierea limbii materne
- Transcrierea certificatelor și a extraselor de naștere întocmite de autoritățile străine în registrele de stare civilă române
- Transcrierea certificatelor-extraselor de căsătorie întocmite de autoritațile străine în registrele de stare civilă române
- Transcrierea certificatelor-extraselor de deces întocmite de autoritățile străine în registrele de stare civilă române
Actele de identitate care se eliberează cetățenilor români
- Cartea de identitate
- Dovada adresei de domiciliu
- Eliberare carte de identitate- la expirare, modificare date stare civilă, schimbare fizionomie
- Eliberarea cărții de identitate provizorii
- Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
- Eliberarea actului de identitate – preschimbare buletin de identitate
- Eliberarea actului de identitate cu procura specială
- Eliberarea actului de identitate la împlinirea vârstei legale de 14 ani
- Eliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate deținut anterior
- Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului
- Eliberarea cărții de identitate la dobândirea cetățeniei române
- Eliberarea cărții de identitate provizorii cetățenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România
- Eliberarea primului act de identitate după împlinirea vârstei de 18 ani
- Viza de reședință (flotant)
Cererea va fi depusă și semnată în fața lucrătorului de Evidență a populației împreună cu actele aferente.
- Declarație – Anexa 12
- Cerere act de identitate – Anexa 11
- Cerere cetățeni români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
- Cerere furnizare adrese de domiciliul
- Cerere furnizare date personale
- Cerere schimbare domiciliu din străinătate în România
- Cerere stabilirea reședinței
- Declarație – Anexa 14
- Nota de verificare
Divorț administrativ
Dovezi nastere, casatorie, deces
Eliberare certificate căsăatorie la cerere
Eliberare certificate deces la cerere
Eliberare certificate nastere la cerere
Eliberare extrase multilingve
Inregistrare casatorie
Inregistrare nastere
- Declaratie recunoastereşi purtare nume la inregistrarea nasterii anexa 41
- Declaratie nume sau prenume la înregistrarea naşterii
- Declaratie domiciliu anexa 34
- Declaratie nationalitate
- Declaratia de recunoastere şi purtare nume a unui copil inregistrat
- Declaratie nume copil recunoscut
- Declaratie recunoastere
Schimbare nume pe cale administrativa
Transcriere casatorie
Transcriere decese
Transcriere nastere
Dosar pentru emiterea autorizatiei de sapatura
- Cerere tip
- Norme lucrări de branșamente
- certificat de urbanism
- alimentare cu apa
- canalizare
- alimentare cu energie electrica
- gaze naturale
- telefonizare
- salubritate
- protectia mediului.
- aviz Domeniu Public Campia Turzii
- aviz Politia Rutiera Campia Turzii
- plan de semnalizare rutiera avizat de Politia Rutiera
- memoriu tehnic
- document justificativ privind refacerea suprafeţelor afectate ale domeniului public
- document justificativ privind transportul de materiale rezultate în urma executării lucrărilor
- tehnologie de refacere a domeniului public afectat in urma lucrarilor, conform proiectului tehnic
- taxa aviz sapatura
Dosar înregistrare fosă septică
Închiriere spații
Acte necesare serviciul resurse umane și salarizare
Cereri / declarații impozite și taxe locale
- Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale şi alte venituri datorate bugetului local
- Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local
- Împuternicire în cazul în care certificatul fiscal/adeverință sunt solicitate de către alte persoane decât titularul
- Declarație pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădirile rezidențiale/nerezidențiale/cu destinație mixtă aflate în proprietatea persoanelor fizice
- Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădirile rezidențiale / nerezidențiale/ cu destinație mixtă aflate în proprietatea persoanelor juridice
- Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren in cazul persoanelor fizice
- Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren în cazul persoanelor juridice
- Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe mijloacele de transport aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice
- Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice
- Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe mijloacele de transport pe apă aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice
- Cerere pentru înregistrarea vehiculelor pentru care nu există obligaţia înmatriculării
- Declarație pentru scoaterea din evidenţă a mijloacelor de transport persoane fizice și juridice
- Declarație fiscală pentru stabilirea taxei pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate
- Cerere restituire
- Cerere compensare
Dosar pentru eliberarea certificatului de urbanism
- F1 cerere emitere certificat de urbanism
- Planul cadastral/topografic actualizat la zi
- Extrasul de carte funciară
Dosar pentru prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism
- F7 cerere prelungire certificat de urbanism
- Certificatul de urbanism în original
- Documentul privind achitarea taxei (în copie)
Dosar pentru emiterea autorizaţiei de construire / desfiinţare
- F8 cerere emitere autorizatie de construire si anexa la cerere
- Certificatul de urbanism (copie)
- Dovada titlului asupra imobilului – teren şi/sau construcţii – / extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi (copie legalizată)
- Documentaţia tehnică – D.T.A.C. / D.T.O.E. / D.T.A.D.
- Avize / acorduri, studii de specialitate stabilite prin certificatul de urbanism (copie)
- Punctul de vedere / actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului: (copie)
- Dovada înregistrării documentaţiei la Ordinul Arhitecţilor din România (1 exemplar copie)
- Documentele de plată a taxelor legale în vederea autorizării (copie)
- Anexa la ”Cererea pentru emiterea autorizaţiei de construire / desfiinţare” completată cu toate elementele necesare descrierii lucrărilor pentru care se solicită autorizaţia. (2 exemplare originale)
Dosar pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare
- F12 cerere de prelungire a autorizatiei de construire
- Memoriu justificativ privind necesitatea prelungirii valabilităţii Autorizaţiei de construire/desfiinţare
- Documentaţia tehnică derivată din D.T.A.C/D.T.A.D. – după caz – prin care se evidenţiază stadiul fizic al lucrărilor realizate în baza Autorizaţiei de construire/desfiinţare
- Autorizaţia de construire/desfiinţare (original)
- Documentul privind achitarea taxei (în copie)
Dosar pentru comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor
- F13 anunt de incepere a executiei PMCT
- F14 anunt de incepere a executiei ISC
- Dovada achitării cotei de 0,1% din valoarea lucrărilor autorizate (copie)
Dosar pentru comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor
- F15 anunt de incheiere a executiei lucrarilor PMCT
- F16 anunt de incheiere a executiei lucrarilor ISC
- Dovada achitării cotei de 0,1% din valoarea lucrărilor autorizate (copie)
Cereri urbanism
- Cerere atestare a edificării / extinderii construcției
- Cerere pentru eliberarea certificatului de nomenclatură stradală şi adresă (PF)
- Cerere pentru eliberarea certificatului de nomenclatură stradală şi adresă (PJ)
- Declarația privind valoarea reală a lucrărilor executate în baza autorizaţiei de construire
- Formular cerere emitere aviz de oportunitate
- Model pentru panou de identificare a investiției
- Proces verbal receptie parțială a lucrărilor
- Proces verbal recepție la terminarea lucrărilor
- Cerere emitere aviz Arhitect Șef